19 - 20 PAŹDZIERNIKA 2022 r.

KONTROWERSJE W OSTEOPOROZIE

ONLINE

MATERIAŁY Z KONFERENCJI

Opłata obejmuje:

MATERIAŁY

150 zł

Dostęp do nagrania konferencji

Materiały szkoleniowe

Po dokonaniu opłaty, na adres podany przy płatności zostanie wysłany indywidulany link do pobrania materiałów oraz odtworzenia nagrań.

Nagrania dostępne będą na stronie wskazanej przez organizatora w czasie 30 dni od daty wydarzenia.

Link do pobrania materiałów szkoleniowych otrzymają państwo w terminie do 7 dni po konferencji.

Jeżeli potrzebujesz faktury, a nie wpisałeś/aś numeru NIP podczas rejestracji na wydarzenie, prosimy o wysłanie maila pod adresem biuro@iamp.com.pl.

W tytule maila proszę wpisać: "KONTROWERSJE W OSTEOPOROZIE - Faktura" oraz zawrzeć NIP w treści wiadomości.

STRONA GŁÓWNA WYDARZENIA
Szablon wiadomości

*wymaga aktywnej aplikacji pocztowej

REGULAMIN

1. Konferencja skierowana jest do osób uprawnionych do wystawiania recept lub osób prowadzących obrót produktami leczniczymi — podstawa prawna: Ustawa z dnia 6 września 2001 r.

Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 2211. , z późn. zm.).


2. Warunkiem udziału jest dokonanie rejestracji poprzez formularz zgłoszeniowy.

Po jej wypełnieniu, na adres podany w zgłoszeniu zostanie wysłany indywidulany link do transmisji.


3. W przypadku wybrania opcji z nagraniami oraz materiałami szkoleniowymi należy wnieść opłatę.

Poniżej przedstawione są dostępne metody płatności.

- PayU przez przycisk dostępny na tej stronie, powyżej. Prosimy o użycie tego samego adresu email, co w formularzu zgłoszeniowym.

- Przelew bankowy na numer 02 1750 0012 0000 0000 2734 1748 (BNP Paribas). W tytule przelewu prosimy umieścić "KwO" oraz adres email, użyty w w formularzu zgłoszeniowym.


5. Aby otrzymać fakturę, prosimy o wysłanie maila na adres biuro@iamp.com.pl, w tytule wpisać

"KONTROWERSJE W OSTEOPOROZIE - Faktura", a w treści wiadomości zawrzeć nr NIP i adres email użyty przy płatności. Szablon wiadomości jest dostępny na tej stronie, powyżej (aby z niego skorzystać wymagana jest aktywna aplikacja pocztowa).


6. Po dokonaniu opłaty, nagrania dostępne będą na stronie wskazanej przez organizatora w czasie 30 dni od daty publikacji. Materiały szkoleniowe otrzymają państwo w terminie nie dłuższym niż 7 dni od wydarzenia.


7. Organizator zastrzega, iż jakość przekazu video oraz audio zależy od przepustowości łącza po stronie uczestnika. Szczegółowe informacje znajdują się na stronie iamp.clickmeeting.com


8. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, reklamacji oraz zwrotów prosimy o kontakt: biuro@iamp.com.pl


1. Konferencja skierowana jest do osób uprawnionych do wystawiania recept lub osób prowadzących obrót produktami leczniczymi — podstawa prawna:

Ustawa z dnia 6 września 2001 r.

Prawo farmaceutyczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 2211. , z późn. zm.).


2. Warunkami udziału są:

- dokonanie rejestracji

- podanie NPWZ i/lub nazwy firmy


3. W przypadku jakichkolwiek wątpliwości, reklamacji oraz zwrotów prosimy o kontakt: biuro@iamp.com.pl

KONTAKT

IAMP Interdyscyplinarna Akademia Medycyny Praktycznej

Organizator wykonawczy,

biuro organizacyjne:

Strona IAMP
Strona PPO